dinsdag 1 december 2015

Hellup!!

Vandaag kwam mijn lieve collega Iris naar mij toe met een leuke vraag! Zij gaat 3 dagen op de kerstmarkt in Laren staan met een kraampje met onder andere haar (hele mooie!) handmade sieraden. Omdat ze natuurlijk ook wel eens moet plassen, heeft ze voor de zondag nog iemand nodig die haar kan komen helpen. Of ik dat leuk vind EN of ik dan eventueel ook wat door mij gemaakte kleertjes wil neerleggen om te kunnen verkopen. Nou, natuurlijk vind ik dat leuk!
Ik heb vandaag dus al wat leuke stofjes ingeslagen en ga straks lekker aan de slag met de naaimachine. Dat gaat vast helemaal goed komen. Maaaaaaaar ik zou heel graag kledinglabels willen maken voor deze kleertjes. Hoe dat moet, dat weet ik wel, ik heb alleen echt geen idee wat voor leuke naam ik op die labels zal plaatsen. Dussss, iemand nog een goed idee?! Help, please :).

1 opmerking: