donderdag 17 september 2015

Welkom!

Hoi en welkom op mijn blog!

Ik ben dus Sam, mama van (nu nog) twee hele leuke kindjes! Nerena van 3 en Kiron van (bijna!) 10 maanden. Volgend jaar in februari krijgen zij er een broertje of zusje bij!

Tijdens de zwangerschap van Nerena vond ik dat ik een hobby nodig had en heb ik mijzelf leren haken. Dat beviel erg goed en ik heb al heel wat dekentjes, knuffels, omslagdoeken en vestjes gehaakt. Tijdens de zwangerschap van Kiron ben ik begonnen met breien en toen hij net geboren was durfde ik zelfs achter de naaimachine te gaan zitten. Daaraan ben ik nu behoorlijk verslaafd en zodra ik een beetje vrije tijd heb stap ik dus direct achter de naaimachine.

Dit blog ga ik gebruiken om te showen wat ik allemaal gemaakt heb, met brei-, haak- of machinenaald :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten